Σελίδες

Κυριακή 18 Αυγούστου 2019

από τον Αύγουστο Κορτώ ...η καλύτερη απάντηση

I refused to rob myself of something I enjoyed because of how other people might react to me
Ο Αύγουστος Κορτώ, δημοσίευσε πρίν λίγο καιρό,
 ένα συγκινητικό απόσπασμα από το βιβλίο του, 
«Επειδή είναι η καρδιά μου» (εκδόσεις Πατάκη), 

...το οποίο είναι η πιο τρυφερή απάντηση που θα μπορούσαν 
να δώσουν οι γονείς στα παιδιά τους όταν ρωτούν 
«αν τα παιδιά τα φέρνει ο πελαργός».
– Μπαμπά;
– Τι είναι αγόρι μου;
– Που ήμουν πριν κοιμηθείτε με τη μαμά;
– Τι πράγμα;
– Ξέρω ότι τα μωρά δεν τα φέρνει ο πελαργός, αλλά τα κάνουν 
ο μπαμπάς τους και η μαμά τους, όταν κοιμούνται μαζί. 
Μου το ‘πε ένα παιδί στο σχολείο.
– Μάλιστα. Και τι ακριβώς θες να μάθεις;
– Πού ήμουν πιο πριν.
– …οι γονείς όταν πέφτουν και ξαπλώνουν στο ίδιο κρεβάτι, 
τους παίρνει ο ύπνος και κάνουν όνειρα. Κι όσο περνάει ο καιρός, 
τα όνειρα μεγαλώνουν και γίνονται μωράκια.
– Δηλαδή εγώ …
– Εσύ ήσουν τ΄όνειρό μας.
(Από ένα παλιό, σκοτεινό βιβλιαράκι)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου