Σελίδες

Κυριακή 15 Δεκεμβρίου 2019

ΣΤΟΛΙΣΑ....

Η εικόνα ίσως περιέχει: πίνακας, φυτό και εσωτερικός χώρος
...για τις γιορτές...
Τις εμμονές.....
Τις μυρωδιές
Τις λησμονιές ...
Τις ξενητιές...
Τις μοναξιές...
Τις αναμνήσεις...
ΣΤΟΛΙΣΑ την ψυχή μου!!
Για την ζωή μου...
Για τις γλυκές & πικρές γεύσεις που μου άφησε ο χρόνος...
Η εικόνα ίσως περιέχει: 1 άτομο, πίνακας, φυτό και εσωτερικός χώρος
Mε λίγη θετική διάθεση τα βρίσκουμε όλα...
Τα χαμόγελα,
τα θαύματα,
και την ελπίδα να είναι εξαιρετική...
Η εικόνα ίσως περιέχει: εσωτερικός χώρος
Τα Χριστούγεννα είναι ένα τονωτικό για τις ψυχές μας.....
Μας ωθεί να σκεφτούμε τους άλλους και όχι μόνο τον εαυτό μας...
Η εικόνα ίσως περιέχει: εσωτερικός χώρος
Μου φτάνει που οι εβδομάδες έχουν Κυριακές.
Μου φτάνει που τα χρόνια φυλάνε Χριστούγεννα για το τέλος τους.
...Οδυσσέας Ελύτης ...
Η εικόνα ίσως περιέχει: εσωτερικός χώρος
Καλημέρα...όπου γης...
φΡ
i-rena

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου