«Δεν είναι της μοίρας αν κάθε χρόνο στην Ελλάδα
χάνονται 1000 άτομα ενώ στη Σουηδία χάνονται
τρεις φορές λιγότερα.
Στη χώρα που ζω έχω διπλάσιες πιθανότητες να σκοτωθώ
στο δρόμο απ’ ότι σε οποιαδήποτε άλλη ευρωπαϊκή χώρα»...
Από τον Ιανουάριο έως και τον Ιούνιο του 2014 οι δρόμοι της Ελλάδας
μέτρησαν 346 νεκρούς, 463 βαριά τραυματίες και 6.474 ελαφριά τραυματίες
από τροχαία ατυχήματα και δυστυχήματα.
Συνολικά το α’ εξάμηνο του 2014 σημειώθηκαν 328 θανατηφόρα τροχαία ατυχήματα και 389 σοβαρά τροχαία ατυχήματα ενώ την ίδια ώρα
τα ελαφριά αγγίζουν τις 4.976.
*Τα ποσοστά είναι ελάχιστα μειωμένα σε σχέση
με το ίδιο διάστημα του 2013.
μέτρησαν 346 νεκρούς, 463 βαριά τραυματίες και 6.474 ελαφριά τραυματίες
από τροχαία ατυχήματα και δυστυχήματα.
Συνολικά το α’ εξάμηνο του 2014 σημειώθηκαν 328 θανατηφόρα τροχαία ατυχήματα και 389 σοβαρά τροχαία ατυχήματα ενώ την ίδια ώρα
τα ελαφριά αγγίζουν τις 4.976.
*Τα ποσοστά είναι ελάχιστα μειωμένα σε σχέση
με το ίδιο διάστημα του 2013.
Σε σύνολο 328 τροχαίων ατυχημάτων τα 51 αφορούν
σε παράσυρση πεζού.
Την ίδια ώρα τα 108 αφορούν σε εκτροπή αυτοκινήτων
και τα 130 σε σύγκρουση οχημάτων.
Στο ίδιο σύνολο τα 16 τροχαία αναφέρονται με αίτια στους πεζούς
ενώ στα 86 τα αίτια αναφέρονται σε οδηγούς.
Δεκαπέντε τροχαία ήταν αποτέλεσμα υπερβολικής ταχύτητας
ενώ σε 108 ατυχήματα τα αίτια ερευνώνται.
Στις επικίνδυνες παραβάσεις πρώτη με διαφορά είναι η ανάπτυξη
της υπερβολικής ταχύτητας με 86.143 παραβάσεις
στο α’ εξάμηνο του 2013 – 2014
(4.176 περισσότερες από το α’ εξάμηνο του 2013).
Η μη χρήση κράνους ακολουθεί και αμέσως μετά έρχονται
οι παραβάσεις οχημάτων (ΚΤΕΟ), η οδήγηση υπό την επήρεια αλκοόλ
και η παράβαση χρήσης κινητού τηλεφώνου.
(* Πίνακες από την τροχαία)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου