1. Οι τέχνες διδάσκουν στα παιδιά
να κρίνουν σωστά τις ποιοτικές σχέσεις.
Στις τέχνες είναι σημαντική η κριτική ικανότητα και όχι,
όπως συμβαίνει με πολλά μαθήματα του προγράμματος σπουδών,
οι σωστές απαντήσεις και οι κανόνες,
να κρίνουν σωστά τις ποιοτικές σχέσεις.
Στις τέχνες είναι σημαντική η κριτική ικανότητα και όχι,
όπως συμβαίνει με πολλά μαθήματα του προγράμματος σπουδών,
οι σωστές απαντήσεις και οι κανόνες,
2. Οι τέχνες διδάσκουν στα παιδιά ότι ένα πρόβλημα
μπορεί να
έχει περισσότερες από μία λύσεις και ότι για κάθε ερώτημα μπορεί
να υπάρχουν περισσότερες από μία απαντήσεις.
μπορεί να
έχει περισσότερες από μία λύσεις και ότι για κάθε ερώτημα μπορεί
να υπάρχουν περισσότερες από μία απαντήσεις.
3. Οι τέχνες προσφέρουν πολλαπλές προοπτικές.
Ένα από τα μεγάλα διδάγματά τους είναι ότι υπάρχουν
πολλοί τρόποι με τους οποίους μπορούμε να δούμε
και να ερμηνεύσουμε τον κόσμο.
Ένα από τα μεγάλα διδάγματά τους είναι ότι υπάρχουν
πολλοί τρόποι με τους οποίους μπορούμε να δούμε
και να ερμηνεύσουμε τον κόσμο.
4. Οι τέχνες διδάσκουν στα παιδιά ότι σε περίπλοκες μορφές
προβλημάτων οι σκοποί επίλυσης δεν είναι σταθεροί,
αλλά αλλάζουν ανάλογα με την περίσταση και την ευκαιρία.
Το να μαθαίνει κανείς μέσα από τέχνες απαιτεί την ικανότητα
και την προθυμία να παραδοθεί στις απροσδόκητες δυνατότητες
που δίνει ενα έργο καθώς εξελίσσεται.
προβλημάτων οι σκοποί επίλυσης δεν είναι σταθεροί,
αλλά αλλάζουν ανάλογα με την περίσταση και την ευκαιρία.
Το να μαθαίνει κανείς μέσα από τέχνες απαιτεί την ικανότητα
και την προθυμία να παραδοθεί στις απροσδόκητες δυνατότητες
που δίνει ενα έργο καθώς εξελίσσεται.
5. ΟΙ τέχνες προβάλουν έντονα ΤΟ γεγονός Ότι
ΟΥΤΕ ΟΙ λέξεις ΟΥΤΕ ΟΙ αριθμοί μπορούν ΝΑ εκφράσουν
Ό, τι μπορούμε να γνωρίζουμε.
Τα όρια της γλωσσικής μας ικανότητας δεν καθορίζουν
τα όρια της γνώσης μας. Ω GoodnessMiddle Σχολείο μου
ΟΥΤΕ ΟΙ λέξεις ΟΥΤΕ ΟΙ αριθμοί μπορούν ΝΑ εκφράσουν
Ό, τι μπορούμε να γνωρίζουμε.
Τα όρια της γλωσσικής μας ικανότητας δεν καθορίζουν
τα όρια της γνώσης μας. Ω GoodnessMiddle Σχολείο μου
6. Οι τέχνες διδάσκουν τους μαθητές ότι οι μικρές
διαφορές μπορεί να έχουν μεγάλες συνέπειες .
Οι τέχνες κινούνται με λεπτότητα ανάμεσα σε διακριτικούς τόνους.
διαφορές μπορεί να έχουν μεγάλες συνέπειες .
Οι τέχνες κινούνται με λεπτότητα ανάμεσα σε διακριτικούς τόνους.
7. Οι τέχνες διδάσκουν τους μαθητές να σκεφτούν με τη χρήση
και διαμέσου ενός υλικού.
Όλες οι μορφές τέχνης χρησιμοποιούν κάποια μέσα,
με τα οποία οι εικόνες γίνονται πραγματικότητα.
και διαμέσου ενός υλικού.
Όλες οι μορφές τέχνης χρησιμοποιούν κάποια μέσα,
με τα οποία οι εικόνες γίνονται πραγματικότητα.
8. Οι τέχνες βοηθούν τα παιδιά να μάθουν να λένε
ό, τι δεν μπορεί να ειπωθεί.
ό, τι δεν μπορεί να ειπωθεί.
Όταν τα παιδιά καλούνται να αποκαλύψουν τι συναισθήματα
τους δημιουργεί ένα έργο Τέχνης, τότε πρέπει να καταφύγουν
στις ποιητικές τους ικανότητες για να βρουν τις κατάλληλες λέξεις.
τους δημιουργεί ένα έργο Τέχνης, τότε πρέπει να καταφύγουν
στις ποιητικές τους ικανότητες για να βρουν τις κατάλληλες λέξεις.
9. ΟΙ τέχνες Μας ΚΑΝΟΥΝ ΝΑ ικανούς αποκτήσουμε
ΤΗΝ Εμπειρία ΠΟΥ καμμια αλλη Πηγή ΔΕΝ Μας δίνει
ΚΑΙ ΜΕΣΑ ΑΠΌ ΜΙΑ τέτοια Εμπειρία ΝΑ ΤΟ ανακαλύψουμε εύρος
ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΟΙΚΙΛΙΑ ΤΟΥ ΤΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ικανοί ΝΑ συναισθανόμαστε.
ΤΗΝ Εμπειρία ΠΟΥ καμμια αλλη Πηγή ΔΕΝ Μας δίνει
ΚΑΙ ΜΕΣΑ ΑΠΌ ΜΙΑ τέτοια Εμπειρία ΝΑ ΤΟ ανακαλύψουμε εύρος
ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΟΙΚΙΛΙΑ ΤΟΥ ΤΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ικανοί ΝΑ συναισθανόμαστε.
10. Η θέση των τεχνών στο σχολικό πρόγραμμα συμβολίζει
για τους νέους αυτό που, αντίστοιχα για τους ενήλικες, είναι σημαντικό.
για τους νέους αυτό που, αντίστοιχα για τους ενήλικες, είναι σημαντικό.
antikleidi.com
* Το διάβασα εδώ: babyradio.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου