Σελίδες

Δευτέρα 25 Δεκεμβρίου 2017

...τρόμαξα ,νόμισα οτι ειχα μπροστά μου Την Παναγια !

Φωτογραφία της Nicki Asmani.
Οταν άνοιξε η πόρτα στο σπιτακι που μένουν στον Καραντεπε τρόμαξα,
νόμισα οτι ειχα μπροστά μου Την Παναγια ! 
Επανήλθα γρήγορα απο την ταραχή και αφού μπήκαμε μεσα εγω η κορη μου 
και ο εγγονός μου προσφέραμε στον οκτώ ημερών πρόσφυγα απο την Συρία 
την μεγάλη καλαθουνα που έφερε μεσα η κορη μου το πρώτο μου εγγόνι απο 
την Αθήνα που γέννησε. 
Φωτογραφία της Nicki Asmani.
Δεν το ξαναχρισημοποιησε γιατι ηταν μεγάλο, ομως ηταν γραφτό να 
κοιμηθεί ενα άλλο βρέφος απο την μακρινή Συρία !!!!!! 
Πήραμε μαζι μας τον εγγονό μου Δημητρη για να δει οτι τίποτα δεν ειναι 
σίγουρο στην ζωη !!!!!! Το κοριτσάκι τους δεν άφηνε την κορη μου,
είχε κολλήσει επάνω της σαν βεντούζα και ήθελε να την πάρουμε μαζι μας!!!!
Σημερα ηταν η πρώτη μας γνωριμία γιατι θα τους φέρνουμε στο σπιτι μας 
πολυ τακτικά !!!!
Πεστε μου ομως δεν ειναι ίδια με την Παναγιά !!!!!! 
Να σας ευχηθώ καλά Χριστούγεννα ολα τα καλά του κόσμου στα σπιτικά σας 
και γιαυτους που θα με βρίσουν πάλι να τους θυμήσω το 
" κοινή γαρ η τύχη και το μέλλον αόρατον " !!!!!

Καλο ξημέρωμα Χριστουγέννων !!!!!!!

Φωτογραφία της Nicki Asmani.
*Γράφει η Nicki Asmani 
https://www.facebook.com/photo.php?fbid=203938011629
4882&set=pcb.2039384036294490&type=3&theater

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου