Σελίδες

Πέμπτη 21 Δεκεμβρίου 2017

...αργοπεθαίνει όποιος...

Φωτογραφία του Giannis Seferlis.





Αργοπεθαίνει
όποιος δεν ταξιδεύει..
όποιος αποφεύγει ένα πάθος..
όποιος δε ρισκάρει τη σιγουριά του για 

την αβεβαιότητα..
όποιος δεν επιτρέπει στον εαυτό του,έστω 

για μια φορά, να ξεγλιστρήσει από τις πάνσοφες συμβουλές...
όποιος εγκαταλείπει την ιδέα του πριν καν 
την αρχίσει...
όποιος γίνεται σκλάβος της συνήθειας... 

*Pablo Neruda
~*~

...ενδιαφέροντα για το πως οι καλοπληρωμένοι νεο"φιλόσοφοι" 
κατέστρεψαν ό,τι υγιές υπήρχε...
...εγώ πάντως έχω μέσα μου πένε πράγματα που δεν τα βάζω υποθήκη. 
Δεν τα διαπραγματεύομαι.
Είναι η πίστη μου ο σεβασμός προς τον εαυτόν μου.
Η ανθρωπιά μου η αξιοπρέπεια μου και η ειλικρίνεια,φρουρώ τα πέντε 

πράγματα μου και σε όποιον αρέσω. 
Σε όποιον δεν αρέσω έπαψα προ πολλού να με απασχολεί...

φΡ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου