Σελίδες

Κυριακή 31 Δεκεμβρίου 2017

Έπαψα να προσπαθώ να τον κάνω μη αυτιστικό. Είναι αυτιστικός. Τέλος.

Αποτέλεσμα εικόνας για autism
Ο Γιάννης λατρεύει τις κούνιες!
Μπορεί να κάνει ώρες..
Αν κάθεται παιδάκι θα πάει να του μπαστακωθεί δίπλα μέχρι 

να του αδειάσει την κούνια...
Κάποιο φεγγάρι ντρεπόμουν να τον πάω γιατί ήταν μαντράχαλος 

και χαιρόταν στην κούνια και τα παιδάκια δίπλα τον κορόιδευαν και 
οι μητέρες τους με χάζευαν με λύπηση...
Αλλά αυτός χαιρόταν..και με τον καιρό τα ξεπέρασα αυτά τα 

κομπλεξαρίσματα κ δεν με ένοιαζε πιά ο κόσμος...ούτε η ματιά του,
ούτε η σκέψη του..
Μόνο ο Γιάννης με ένοιαζε και πόσο ευτυχισμένος ήταν.

Έπαψα να προσπαθώ να τον κάνω μη αυτιστικό.
Είναι αυτιστικός.Τέλος.
Αποτέλεσμα εικόνας για autism
Ο Γιάννης στο σχολείο του φτιάχνει κολάζ με το φθινόπωρο!
Θυμάμαι όταν ήταν περίπου 12 ετών και πήγαινε σ´ένα σχολείο 

που δεχόντουσαν τους γονείς ανά δίμηνο για ενημέρωση,
στεκόμουν στην ουρά και άκουγα άλλους γονείς παιδιών με 
πρόβλημα να λένε "εμένα έχει μάθει όλο το βιβλίο της γεωγραφίας 
απ´έξω φαρσί" "εμένα ξέρει τον προπαίδεια χωρίς λάθη".
Εγώ αμίλητη δίπλα.

Όταν ερχόταν η σειρά μου να πω ψέλλιζα "εμένα ο Γιάννης δεν κάνει τίποτα..μόνο 3 λέξεις λέει μπισκότα,μαμά,χυμό"
Μου πήρε χρόνια να ξεπεράσω το ότι ο Γιάννης δεν πήγε ποτέ σε 

κανονικό σχολείο και μου πήρε πολλά χρόνια ψυχοθεραπείας ώστε 
να ξεπεράσω το bullying των άλλων μανάδων παιδιών με πρόβλημα...
Σήμερα φτιάχνει λουλουδάκια και με κάνει τόσο χαρούμενη που θέλω 

να το φωνάξω δυνατά!🌺

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου