Σελίδες

Δευτέρα 17 Σεπτεμβρίου 2012

μικρές αλλαγές στήν πόλη /








... με τα μούτρα στα νέα,

γιατί ένα κομμάτι της πόλης φαίνεται να το γυρίζει.

Η απόφαση του Δήμου να βάλει τραπεζοκαθίσματα στην Ομόνοια άλλαξε την ατζέντα,
και ακαριαία έστρεψε το ενδιαφέρον αλυσίδων για να πιάσουν πόστο ,
έτσι το κομβικό ΝΕΟΝ (που τόσο καιρό κάποιον κυριούλη πετύχαινα να το φροντίζει), άλλαξε ενοικιαστή και οι Φούρνοι Βενέτης θα στεγαστούν εκεί από τον Νοέμβρη,
ξύπνια κίνηση αν και έχουν κι άλλα 2 καταστήματα γύρω (απέναντι από Μινιόν και Κάνιγγος), μα οι φούρνοι είναι τα νέα έβερεστ, έχει όλα τα καλά του δρόμου σνακ, συν την πελατεία αυτού που θα πάρει το ψωμάκι του (εδώ το "Χωριάτικο" ανέστησε το καταραμένο σποτ Πανεπιστημίου&Πατησίων έτσι),
δεν πιστεύω να κατακλυστεί μόνο από παξιμάδια, ευελπιστώ να μπολιαστεί με τον ιστορικό χαρακτήρα του κτιρίου.




Καταπληκτικό νεό,

πολύ το χάρηκα!
οι άνθρωποι του Bios επεκτείνουν τις δραστηριότητες τους και στρέφουν στο βλέμμα τους όχι στο πολυπηγμένο πια Γκάζι αλλά στα άδεια κι έρημα κάτω στενά της Ομόνοιας,
έτσι στο μνημείο εκδοτικής παραγωγής προηγούμενων δεκαετιών,
στο ιστορικό κτίριο του Ρομάντσο Βεντέτα Πάνθεον δημιουργείται
ένας νέος πολιτιστικός χώρος, που θα στεγάσει κι άλλες bios παραγωγές (δεν εγκαταλείπεται η Πειραιώς).

Πολύ το χάρηκα, ναι
 το κτίριο το ξέρω (πήγαινα μικρός για δουλειές του πατέρα μου που είχε τυπογραφείο/εκδόσεις του στην Γερανίου) 
είναι υπέροχο, βιομηχανικό, με άπλα φουλ, 
η Αναξαγόρα είναι δρόμος με μηδενική κίνηση αυτοκινήτων
 και τον φαντάζομαι ήδη με πλήθος στο απέξω να πίνει το ποτό του, 
θ' αλλάξει το σύμπαν γύρω του ...
* Καίριο: Οι ταμπέλες είναι μνημειώδεις και δεν θα αγγιχτούν, το υποσχέθηκαν οι νέοι ιδιοκτήτες.






Athens needs care! 
ό,τι care και να 'ναι, ακόμα κι αυτές τις ζαρντινιέρες που έβαλε ο Δήμος 
στην Ερμού (και στην Κοτζιά)  
μπορεί να μην είναι το πρωτότυπο, το διαφορετικό, 
το ψαγμένο σχεδιαστικά που πρέπει να 'χει η βιτρίνα της πρωτεύουσας 
αλλά δείχνει ότι κάποιος προσέχει αυτό την ρημαδιασμένη πόλη και τη βελτιώνει...


Δε μισώ, 
αρχή μου, δε μισώ... 
εκτός απ' αυτό το κτίριο που εδώ μου καθόταν, 
μνημείο μιας άρπαχτρας εποχής για το Ψυρρή, 
...  το γκρέμισμα αυτού του μαύρου κατασκευάσματος 
που ξεκίνησε πριν μια βδομάδα τελειώνει οριστικά έναν κύκλο...



Το Μινιόν
τον Σεπτέμβρη θα φιλοξενούσε το ΥΠΕΚΑ...



Έψαξα στο 30.000 φώτο αρχείο μου, 
αλλά είναι τόσο αδιάφορο το Μετρό, που δεν το χω τραβήξει ποτέ...
 έτσι βρήκα αυτή στο νετ, 
που κολλά με το προηγούμενο των φιλόδοξων ανακοινώσεων...




 


Το θέμα με τα ποδήλατα του Δήμου φαίνεται να προχωρά, 
ανακοινώθηκε για 30η φορά, άρα κάτι θα συμβεί 
και θα δώσει στους πολλούς να δοκιμάσουν αυτό που έζησα φέτος το καλοκαίρι, 
κίνηση με ποδήλατο στην πόλη, 
στην καθημερινότητα, 
στις δουλειές σου, 
στις βόλτες σου....







πηγή : athensville






Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου