Γιατί είναι εννοιολογικά και πολιτικά λάθος η χρήση των όρων
"οικισμοί" και "εποικισμοί" και γιατί είναι σωστός ο όρος "αποικίες"
για να χαρακτηρίζουμε το όλο αποικιακό οικοδόμημα που έχει
το κράτος του προφήτη Ισραήλ εγκαταστήσει παράνομα στην
κατεχόμενη Παλαιστίνη...
Με τον όρο "έποικος" αναφέρεται το άτομο που εγκαθίσταται μόνιμα
σε περιοχές έξω από τον εθνικό του χώρο, οι οποίες είναι ήδη
κατοικημένες από άλλους.
Η εννοιολογική διαφορά από τον όρο "μετανάστης" ή "μέτοικος" είναι
ότι ο έποικος αποφασίζει τη μετεγκατάστασή του με δική του πρωτοβουλία,
χωρίς δηλαδή να πιέζεται από εξωτερικές συνθήκες.
Γενικά έποικος είναι κάποιος που ζει σε χώρα διαφορετική από την
πατρίδα του από δική του επιλογή, χωρίς δηλαδή να έχει εξαναγκαστεί να εγκαταλείψει την πατρίδα του για οποιοδήποτε λόγο.
Ο έποικος επιλέγει να ζήσει σύμφωνα με το σύστημα που βρίσκει στη
χώρα στην οποία εγκαθίσταται και δεν είναι υποχρεωτικό ότι συνεχίζει
να έχει επαφές με το χώρο καταγωγής του.
Αυτό τον διαφοροποιεί από τον "άποικο" ο οποίος μεταφέρει μαζί του
το σύστημα διακυβέρνησης, τη θρησκεία και τα λοιπά έθιμα της
πατρίδας του, έχει πάντα επαφή με το μητροπολιτικό κέντρο και δε
σχεδιάζει την ενσωμάτωσή του με τους λαούς που συναντά επί τόπου.
Αυτό σημαίνει ότι οι Ισραηλινοί που βρίσκονται εντός των κατεχομένων
εδαφών είναι άποικοι και όχι έποικοι γιατί απλώς δεν υπάγονται σε
κανένα θεσμό ή δομή της Παλαιστινιακής Αρχής αλλά υπακούν και
εφαρμόζουν νόμους του κράτους του προφήτη Ισραήλ και,
πληρώνονται οι μισθοί και τα επιδόματά τους από το κράτος του Ισραήλ
και πληρώνουν φόρους και τέλη και όλους τους λογαριασμούς του
ρεύματος και του νερού στο κράτος του Ισραήλ.
Όλο δηλαδή το σύστημα της οικονομικής δραστηριότητας και δομής
των αποικιών των σιωνιστών στα κατεχόμενα εδάφη χτίζεται και
εφαρμόζει και ακολουθεί τους νόμους και κανόνες του κράτους
του Ισραήλ και όχι της Παλαιστινιακής Αρχής Δεν έχουν κανένα
έγγραφο της Παλαιστινιακής Αρχής αλλά όλα τα έγγραφα τους είναι
από το κράτος του Ισραήλ.
Δεν ψηφίζουν και δεν μετέχουν σε κανένα θεσμό ή οργανισμό ή
συνδικάτο της Παλαιστινιακής αρχής αλλά είναι μέλη οργανισμών
και οργανώσεων και φορέων του κράτους του Ισραήλ.
Το κτίσιμο των αποικιών εγκρίνει και αναλαμβάνει το κράτος του Ισραήλ
και όλα πληρώνονται από το κρατικό προϋπολογισμό του Ισραήλ.
Τις εκτάσεις-δασικές και καλλιεργημένες- όπου χτίζονται οι αποικίες
που κατάσχονται από τους Παλαιστινίους των κατεχομένων εδαφών,
κατάσχονται από το κράτος του Ισραήλ και από το στρατό του
....Όλοι οι δρόμοι σχεδόν που ενώνουν τις αποικίες των σιωνιστών
μεταξύ τους μέσα στα κατεχόμενα εδάφη δεν είναι μέρος του οδικού
δικτύου των κατεχομένων εδαφών που χρησιμοποιούν οι Παλαιστίνιοι,
αλλά μέρος του οδικού δικτύου του Ισραήλ ...για χιλιάδες άλλους
λόγους είναι αποικίες και όχι οικισμοί ούτε βέβαια εποικισμοί...
από: Nasim Hanna Alatras
οι φωτό https://www.facebook.com/photo.php?fbid=1410991988973196
&set=pcb.1410998005639261&type=3&theater
Ο όρος που χρησιμοποιείται παγκοσμίως είναι "settlements"
που θα πει εποικισμός.
Πιο συγκεκριμένα ο σωστός όρος είναι "settler colonialism":
«Settler colonialism is a form of colonial formation whereby foreign
people move into a region. An imperial power oversees the immigration
of these settlers who consent, often only temporarily, to government
by that authority.
This colonization sometimes leads, by a variety of means,
to depopulation of the previous inhabitants, and the settlers take over
the land left vacant by the previous residents.
Unlike other forms of colonialism, the "colonizing authority" (the imperial power)
is not always the same nationality as the "colonizing workforce" (the settlers)
in cases of settler colonialism.
The settlers are, however, generally viewed by the colonizing authority as
racially superior to the previous inhabitants, giving their social movements and
political demands greater legitimacy than those of colonized peoples in the
eyes of the home government.»
(βλ.https://en.wikipedia.org/wiki/Settler_colonialism)
Nasim Hanna Alatras
...ο κόσμος είναι χωρισμένος και έτσι η ορολογία που τον ερμηνεύει και
τον αναλύει είναι επίσης χωρισμένη, είναι όπως η κάθε κοινωνία χωρισμένη
σε κοινωνικές τάξεις και στρώματα έτσι και η ερμηνεία της δομής της και
τής λειτουργίας της είναι χωρισμένη.
Για την υπόθεση της κατεχόμενης Παλαιστίνης ο κόσμος επίσης είναι
χωρισμένος υπάρχουν δηλαδή δυο σχολές σκέψεων και αναλύσεων γύρω
από αυτό το θέμα ..η πρώτη είναι της προοδευτικής μαρξιστικής και
επιστημονικής προσέγγιση και ανάλυση και η άλλη της θρησκευτικής
και Βιβλικής ..ο καθένας έχει δικαίωμα να επιλέγει σε ποια σχολή και ερμηνεία
θα στηρίξει τις απόψεις του και τις ερμηνείες του.
Η πρώτη λέει ότι το Ισραήλ όπως σχεδίαζαν οι Άγγλοι αποικιοκράτες την
εγκατάσταση του στην γη των Παλαιστινίων είναι στη δομή και στη
λειτουργία του ένα αποικιακό κράτος.
https://rosswolfe.files.wordpress.com/.../maxime-rodinson...
http://www.borderlands.net.au/vol6no.../veracini_settler.htm
http://pdfproc.lib.msu.edu/...
Η δεύτερη σχολή ισχυρίζεται ότι η Παλαιστίνη είναι η λεγόμενη
"Γη της Επαγγελίας" και ότι ο "εκλεκτικός λαός" γύρισε στη γη του από
τη διασπορά, άρα το κράτος του Ισραήλ δεν είναι αποικιακό κράτος αλλά
θέλημα Θεού. Και αυτό το κράτος ιδρύει οικισμούς στη Γη της Επαγγελίας. https://www.brandeis.edu/.../De-JudaizingTheHomeland.pdf
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου