Σελίδες

Κυριακή 20 Ιανουαρίου 2019

Η Μακεδονία είναι αίμα από το αίμα μου. Δεν μπορώ να την αφήσω μόνη. ΜΑΖΙ ΘΑ ΝΙΚΗΣΟΥΜΕ ! ! !

Δεν υπάρχει διαθέσιμη περιγραφή για τη φωτογραφία.



Είμαι η Θεσσαλονίκη.
Η λαμπρή αδερφή του Βασιλιά Αλέξανδρου.
Η πορφυροφορεμένη συμβασιλεύουσα του Βυζαντίου.
Η αγκαλιά της προσφυγιάς της Μικρασίας και του Πόντου.

Η κόρη της Μακεδονίας, που τις ξέσκισαν τις σάρκες οι Βούλγαροι και οί Τούρκοι. 
Η πάντα αδούλωτη στην ψυχή που απελευθερώθηκε τελευταία. 
Είμαι εγώ που πάντα τα μάτια μου τα έχω στραμμένα στο νότο της μάνας Ελλάδας για να νοιώθω ασφαλής .
Είμαι εγώ που εδώ στα Βόρεια σύνορα της Πατρίδας φυλάω Θερμοπύλες χιλιάδες χρόνια .

Στη δική μου γη θα γίνει η τελική μάχη . 
Στα χώματα μου κοιμούνται νεκροί μάρτυρες και ήρωες . 
Κινδυνεύω και σε χρειάζομαι. 
Αν σωθεί η Μακεδονία, θα σωθεί η Ελλάδα ολάκερη. 
Καλώ εσένα την αιώνια αδερφή μου συμπαραστάτρια και συναγωνίστρια στη μάχη .
Eίμαι η Αθήνα.
Η μάνα της Δημοκρατίας.

Εγώ ελευθέρωσα τον Άνθρωπο και τον σήκωσα στα πόδια του, με τις Επιστήμες, τις Τέχνες, την Φιλοσοφία.
Του δίδαξα την έννοια της Ελευθερίας – της Δικαιοσύνης – της Ανθρωπιάς.
Χάραξα στις μνήμες των λαών, την Αξία της Αρετής και του Θεϊκού Αγώνα.
Ο κόσμος ολάκερος οικοδομήθηκε επάνω στις Ιδέες μου.
Τώρα, που ήρθε η κρίσιμη ώρα , δεν θα σε αφήσω.
Το Σώμα των εκατομμυρίων κατοίκων μου θα είναι εκεί να πολεμήσει στο πλευρό σου.
Η Μακεδονία είναι αίμα από το αίμα μου.
Δεν μπορώ να την αφήσω μόνη.
ΜΑΖΙ ΘΑ ΝΙΚΗΣΟΥΜΕ ! ! !
Μαρία Μπαϊραχτάρη
https://www.facebook.com/photo.php?fbid=251606442404054&set=a.105486213682745&type=3&theater

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου