Σελίδες

Παρασκευή 30 Νοεμβρίου 2012

Εδώ ...είμαστε εμείς στις σκέψεις του...Τι κάνουμε;;;


Φωτογραφία: Σήμερα το μεσημέρι μίλησα με έναν σύντροφο από τη Γάζα ..και έγινε κουβέντα για την σημερινή πολιτική μάχη στον ΟΗΕ ...Και μου είπε: Ξέρεις σύντροφε .εμένα ο νους μου που είναι τώρα;; Τον ρώτησα: Που;; 
Και μου στέλνει μια φωτογραφία ενός Παλαιστίνιου αγωνιστή κρατούμενου στις ισραηλινές φυλακές εδώ και 29 χρόνια... Βλέπω τον Άχμαντ Σαχάντε και τα περιστέρια ....και έμεινα από λέξεις και ερωτήματα...
Και γράφει:
Εδώ ...........Είμαστε εμείς στις σκέψεις του....Τι κάνουμε;;;





Σήμερα το μεσημέρι μίλησα με έναν σύντροφο από τη Γάζα ..
και έγινε κουβέντα για την σημερινή πολιτική μάχη στον ΟΗΕ ...
Και μου είπε: Ξέρεις σύντροφε .εμένα ο νους μου που είναι τώρα;;

Τον ρώτησα: Που;;
Και μου στέλνει μια φωτογραφία ενός
Παλαιστίνιου αγωνιστή κρατούμενου στις ισραηλινές φυλακές εδώ και 29 χρόνια... 
Βλέπω τον Άχμαντ Σαχάντε και τα περιστέρια ....και έμεινα από λέξεις και ερωτήματα...
 
 από :
 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου