- Ἡ παρακάτω εἴδηση εἶναι ἀφιερωμένη στοὺς πολέμιους τῆς Ἑλληνικῆς γλώσσας…Τὴν συστηματικὴ διδασκαλία τῆς ἀρχαίας Ἑλληνικῆς γλώσσας προτείνουν ξένοι καθηγητές, ὡς θεραπεία σὲ δυσλεκτικὰ παιδιά.
- Σύμφωνα μὲ τὴν θεωρία, τοῦ Καθηγητοῦ τῆς Φιλολογίας *Eric Havelock,
ἡ ὁποία στηρίζεται στὸν Πλάτωνα…τὸ ἀρχαῖο Ἑλληνικὸ ἀλφάβητο προκάλεσε πακτωλὸ ἀφηρημένων ἐννοιῶν στὸν Ἀρχαῖο Ἑλληνικὸ κόσμο, λόγω ἐνεργοποίησης τοῦ ἐγκεφάλου τῶν χρηστῶν του.
- Σύμφωνα μὲ τὴν θεωρία, τοῦ Καθηγητοῦ τῆς Φιλολογίας *Eric Havelock,
ἡ ὁποία στηρίζεται στὸν Πλάτωνα…τὸ ἀρχαῖο Ἑλληνικὸ ἀλφάβητο προκάλεσε πακτωλὸ ἀφηρημένων ἐννοιῶν στὸν Ἀρχαῖο Ἑλληνικὸ κόσμο, λόγω ἐνεργοποίησης τοῦ ἐγκεφάλου τῶν χρηστῶν του.
- Στὸν συνεδριακὸ τόμο τῶν τετρακοσίων σελίδων «Alphabet and the Brain, ἔκδοση Springer τοῦ 1988» παρουσιάζονται τὰ συμπεράσματα πλήθους κορυφαίων ἐπιστημόνων φιλολόγων, γλωσσολόγων καὶ ἄλλων εἰδικοτήτων,
πλὴν Ἑλλήνων ἀντιστοίχων εἰδικοτήτων.
- Ἐπιμελητὲς τῆς ἔκδοσης ἦταν ὁ Καθηγητὴς τῆς Ἰατρικῆς *Charles Lumsden τοῦ Πανεπιστημίου τοῦ Τορόντο καὶ ὁ Διευθυντὴς τοῦ Κέντρου Θεωρίας τῆς Ἐπικοινωνίας * “Marchal McLuhan” * Derrick De Kerckhove.
πλὴν Ἑλλήνων ἀντιστοίχων εἰδικοτήτων.
- Ἐπιμελητὲς τῆς ἔκδοσης ἦταν ὁ Καθηγητὴς τῆς Ἰατρικῆς *Charles Lumsden τοῦ Πανεπιστημίου τοῦ Τορόντο καὶ ὁ Διευθυντὴς τοῦ Κέντρου Θεωρίας τῆς Ἐπικοινωνίας * “Marchal McLuhan” * Derrick De Kerckhove.
Τὰ ἐπιστημονικὰ ἀποτελέσματα τὰ ὁποῖα ὑποστηρίζουν
τὴν θεωρία τοῦ Havelock εἶναι τὰ ἑξῆς:
1- Ἡ περιοχὴ Broca, ποὺ βρίσκεται στὴν ἀριστερὴ πλευρὰ τοῦ ἐγκεφάλου, ἐνεργοποιήθηκε λίγο περισσότερο, λόγω τοῦ Ἑλληνικοῦ ἀλφαβήτου διότι χρησιμοποιήθηκαν ἐπιτυχῶς φωνήεντα σὲ γραφὴ γιὰ πρώτη φορά.
2- Ὁ ἀνθρώπινος ἐγκέφαλος ἐπαναπρογραμματίστηκε ριζικῶς.
3- Ἡ πιὸ πάνω ἀναφερθεῖσα συγκλονιστικὴ μεταβολὴ στὴν λειτουργία τοῦ ἐγκεφάλου προκάλεσε μία οὐσιώδη ἀλλαγὴ στὴν ψυχολογία τῶν χρηστῶν
τοῦ ἀλφαβήτου ἀπὸ τὴν ὁποία προέκυψε ἡ ἀνάγκη ἐπικοινωνίας τῶν πολιτῶν
διὰ τῆς λειτουργίας τοῦ θεάτρου.
- Οἱ δημοσιευμένες ἔρευνες τῆς ἐπιστημονικῆς ὁμάδας τοῦ Ἰωάννη Τσέγκου παρουσιάζονται στὸ βιβλίο «Η ΕΚΔΙΚΗΣΗ ΤΩΝ ΤΟΝΩΝ».
τὴν θεωρία τοῦ Havelock εἶναι τὰ ἑξῆς:
1- Ἡ περιοχὴ Broca, ποὺ βρίσκεται στὴν ἀριστερὴ πλευρὰ τοῦ ἐγκεφάλου, ἐνεργοποιήθηκε λίγο περισσότερο, λόγω τοῦ Ἑλληνικοῦ ἀλφαβήτου διότι χρησιμοποιήθηκαν ἐπιτυχῶς φωνήεντα σὲ γραφὴ γιὰ πρώτη φορά.
2- Ὁ ἀνθρώπινος ἐγκέφαλος ἐπαναπρογραμματίστηκε ριζικῶς.
3- Ἡ πιὸ πάνω ἀναφερθεῖσα συγκλονιστικὴ μεταβολὴ στὴν λειτουργία τοῦ ἐγκεφάλου προκάλεσε μία οὐσιώδη ἀλλαγὴ στὴν ψυχολογία τῶν χρηστῶν
τοῦ ἀλφαβήτου ἀπὸ τὴν ὁποία προέκυψε ἡ ἀνάγκη ἐπικοινωνίας τῶν πολιτῶν
διὰ τῆς λειτουργίας τοῦ θεάτρου.
- Οἱ δημοσιευμένες ἔρευνες τῆς ἐπιστημονικῆς ὁμάδας τοῦ Ἰωάννη Τσέγκου παρουσιάζονται στὸ βιβλίο «Η ΕΚΔΙΚΗΣΗ ΤΩΝ ΤΟΝΩΝ».
- Σὲ αὐτές, ἀλλὰ καὶ σὲ νεώτερες ἔρευνες 1999-2010, ἀπέδειξαν ὅτι οἱ
μετρήσιμοι δεῖκτες τῆς Λεκτικῆς Νοημοσύνης καὶ τῆς Ἀφαιρετικῆς Σκέψης μὲ ἀποδεκτὲς τεχνικὲς ἐπιταχύνθηκαν σὲ ὁμάδα 25 μὴ-δυσλεξικῶν παιδιῶν.
- Ἡ διδασκαλία στὰ παιδιὰ αὐτὰ καθὼς καὶ οἱ μετρήσεις τῶν δεικτῶν ἄρχισαν
ἀπὸ τὴν ἡλικία τῶν 8 ἐτῶν καὶ συνεχίστηκαν μέχρι καὶ τὰ 12 χρόνια τους.
- Οἱ ἴδιοι δεῖκτες ἐπιβραδύνθηκαν στὴν ἰσάριθμη ὁμάδα μὴ-δυσλεξικῶν παιδιῶν
τὰ ὁποῖα δὲν διδάχθηκαν ἐβδομαδιαίως καὶ ἐξωσχολικῶς ἐπὶ δίωρο τὴν Ἀρχαία Γλώσσα.
- Ἂς σημειωθεῖ ὅτι οἱ δύο ὁμάδες διδάχθηκαν τὰ ἴδια προγραμματισμένα μαθήματα στὸ κανονικὸ ὡράριο ἡ δὲ στατιστικὴ ἀνάλυση τῶν ἀποτελεσμάτων ἔγινε μὲ γενικῶς ἀποδεκτὸ πρότυπο.
- Ὡστόσο, ἡ Αὐστραλὴ Πανεπιστημιακὴ ἐρευνήτρια *Kate Chanock ἔκανε
ἕνα βῆμα παράλληλο ὡς πρὸς τὸν Ἰωάννη Τσέγκο διότι στὸ ἔργο της
«Help for a dyslexic learner from an unlikely source:
the study of Ancient Greek, Literacy 2006» περιγράφει πὼς κατέστησε
ἕνα ἀγγλομαθῆ δυσλεξικὸ σὲ μὴ-δυσλεξικὸ μὲ τὰ Ἀρχαῖα Ἑλληνικά!
*Σταῦρος Π. Παπαμαρινόπουλος,
Καθηγητὴς Πανεπιστημίου Πατρὼν
Μέλος τοῦ Ἐθνικοῦ Συμβουλίου Ἔρευνας καὶ Τεχνολογίας 2004-2010 http://gnomonpedia.com/%CF%84%CE%B9
Καθηγητὴς Πανεπιστημίου Πατρὼν
Μέλος τοῦ Ἐθνικοῦ Συμβουλίου Ἔρευνας καὶ Τεχνολογίας 2004-2010 http://gnomonpedia.com/%CF%84%CE%B9
*Από το 2010, τα παιδιά που φοιτούν στα δημοτικά της περιοχής της Οξφόρδης στην Αγγλία, μετά από επιστημονική πρόταση, διδάσκονται και Αρχαία Ελληνικά, ενώ το ίδιο μάθημα υποβαθμίζεται σκαιώς σε Ελλάδα και
Κύπρο διότι τὰ ἀντίστοιχης ἡλικίας Ἑλληνόπουλα, μόνον μὲ πολιτικὴ ἀπόφαση, δὲν θὰ διδάσκονται τὴν Ἀρχαία Γλῶσσα ἐνῶ θὰ ἔπρεπε, ἀλλὰ Ἀγγλικά!!
Κύπρο διότι τὰ ἀντίστοιχης ἡλικίας Ἑλληνόπουλα, μόνον μὲ πολιτικὴ ἀπόφαση, δὲν θὰ διδάσκονται τὴν Ἀρχαία Γλῶσσα ἐνῶ θὰ ἔπρεπε, ἀλλὰ Ἀγγλικά!!
*Ο εκφυλισμός της ελληνικής γλώσσας με τις συνεχείς απλοποιήσεις και παραποιήσεις (greeklish), οδηγεί στη λεξιπενία, το χαμηλό μορφωτικό επίπεδο, την παντελή έλλειψη δημιουργικού πνεύματος, οξυδέρκειας και αντίληψης.
Με λίγα λόγια, μας απομακρύνουν από την εκμάθηση μιας τόσο πλούσιας γλώσσας που ακονίζει το μυαλό, με σκοπό να κονιορτοποιήσουν τις συνειδήσεις μας και να μας καταστήσουν αθύρματα, άκριτους καταναλωτές και εξανδραποδισμένους υπηκόους. Γι’ αυτό..μαθαίνουμε Ελληνικά!
https://ellas2.wordpress.com/2013/09/15/82/
Με λίγα λόγια, μας απομακρύνουν από την εκμάθηση μιας τόσο πλούσιας γλώσσας που ακονίζει το μυαλό, με σκοπό να κονιορτοποιήσουν τις συνειδήσεις μας και να μας καταστήσουν αθύρματα, άκριτους καταναλωτές και εξανδραποδισμένους υπηκόους. Γι’ αυτό..μαθαίνουμε Ελληνικά!
https://ellas2.wordpress.com/2013/09/15/82/
«Μήγαρις έχω άλλο στο νου μου, πάρεξ ελευθερία και γλώσσα;» *Διονύσιος Σολωμός
~*~
*Eric Havelock https://en.wikipedia.org/wiki/Eric_A._Havelock
*Charles Lumsden https://en.wikipedia.org/wiki/Charles_J._Lumsden
* “Marchal McLuhan” https://en.wikipedia.org/wiki/Marshall_McLuhan
* Derrick De Kerckhove. http://www.media-studies.ca/articles/derrick.htm
https://www.springer.com/us/book/9783662010952
https://www.springer.com/us/book/9783662010952
**Help for a dyslexic learner from an unlikely source:
The study of Ancient Greek
The study of Ancient Greek
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου