Σελίδες

Τρίτη 10 Ιανουαρίου 2017

Οι Μανιάτες που διαφημίζουν το iPhone

Οι Μανιάτες που διαφημίζουν το iPhone


Ανθρωποι απλοί, εγκάρδιοι και φιλόξενοι, καθημερινοί Ελληνες 
πρωταγωνιστούν στη νέα διαφήμιση της Apple, 
η οποία γυρίστηκε στη Μάνη.
Ο αμερικανικός κολοσσός της τεχνολογίας ψήφισε... ελληνικά 
και για πρώτη φορά αποφάσισε τα γυρίσματα για την προώθηση 
του iPhone Plus 7 και της δυνατότητάς του να τραβά φωτογραφίες 
- πορτρέτα με πολλές λεπτομέρειες, να γίνουν όχι μόνο σε ελληνικό 
τοπίο αλλά και στην ελληνική γλώσσα καθώς οι συμμετέχοντες μιλούν 
ελληνικά και η προβολή γίνεται με υπότιτλους στα αγγλικά. 
Εκτός από τους βασικούς ρόλους, στο διαφημιστικό σποτ παίζουν 
και αρκετοί κάτοικοι από το Οίτυλο, τον Γερολιμένα και 
την Αρεόπολη.
Υπολογίζεται ότι πάνω από εκατό άτομα από χωριά και συνοικισμούς 
της περιοχής πέρασαν από casting και συμμετείχαν στα γυρίσματα. 
Ανάμεσά τους και κάτοικοι του Οιτύλου, με τους οποίους συνομίλησε 
το «Εθνος» με στόχο να προβάλει τους ανθρώπους πίσω από τη 
διαφήμιση με τον τίτλο «Take Mine», η οποία έχει ήδη γίνει viral.
Μάλιστα παρά το γεγονός ότι η διάρκειά της δεν ξεπερνά το ένα λεπτό, 
αποτελεί βασικό θέμα αναφοράς σε ορισμένα από τα πιο γνωστά 
αμερικανικά sites τεχνολογίας καταφέρνοντας να δώσει μια ξεκάθαρη 
εικόνα για τις ομορφιές της Ελλάδας αλλά κυρίως των ανθρώπων της.
Πριν από τα Χριστούγεννα 
«Η διαφήμιση γυρίστηκε πριν από τα Χριστούγεννα» λέει στο «Εθνος» 
η Αγγελική Καραμουσαλή, η οποία, αν και στο σποτ υποδύεται 
τη φουρνάρισσα, στην πραγματικότητα είναι η ιδιοκτήτρια του καφενείου, 
στο οποίο έγινε μεγάλο μέρος των γυρισμάτων.
«Πριν από τα γυρίσματα το συνεργείο τραβούσε φωτογραφίες καμιά 
εβδομάδα και τελικά τους άρεσε το χωριό μας και κατέληξαν εδώ. 
Ηταν πολύ καλοί άνθρωποι, συνεργάστηκαν πολύ ωραία μαζί μας. 
Προβάλλουν το χωριό μας σε όλον τον κόσμο» λέει η κυρία Καραμουσαλή, 
η οποία δεν είναι η πρώτη φορά που έχει συμμετάσχει σε γυρίσματα, 
αφού, όπως μας λέει, έχει παίξει σε 2-3 διαφημίσεις αλλά έχει εμφανιστεί 
και σε μια σειρά για τη βεντέτα της Μάνης.
Λιγομίλητος αλλά επίσης... έμπειρος από γυρίσματα αφού έχει πάρει 
μέρος και σε άλλα διαφημιστικά είναι και ο καπετάν Νικόλας που 
εμφανίζεται στο σποτ της Apple να υποδύεται τον ψαρά, ό,τι είναι 
δηλαδή και στην πραγματική του ζωή. 
«Για μένα δεν ήταν τίποτα τα γυρίσματα. Δεν κουράστηκα καθόλου. 
Είμαι μαθημένος σε πιο σκληρή δουλειά. Ψαρεύω από παιδί. 
Με βρήκαν και συμφωνήσαμε. Θα το ξανάκανα. 
Είναι καλό για τον τόπο μας, αρκεί να έχεις ανθρώπους με τους 
οποίους να μπορείς να συνεννοηθείς» λέει.
Οι ίδιοι δηλώνουν ενθουσιασμένοι από την εμπειρία και τη 
συμμετοχή τους και πρόθυμοι να φιλοξενήσουν και άλλα 
κινηματογραφικά συνεργεία που θα θελήσουν να προβάλουν 
τον τόπο τους.
Αλλωστε και μόνον η προβολή του σποτ αποτελεί διαφήμιση και 
για την Ελλάδα δεδομένου ότι το κανάλι της Apple στο YouTube 
ακολουθούν πάνω από 4 εκατομμύρια χρήστες σε όλον τον κόσμο.
Το σενάριο θέλει μια νεαρή κοπέλα, την οποία υποδύεται η 
Νεφέλη Κουρή, να φτάνει σε ένα παραθαλάσσιο χωριό για να 
επισκεφθεί τη γιαγιά της. 
Η εγγονή φωτογραφίζει με το κινητό της τη γιαγιά της, η οποία 
ενθουσιάζεται με το αποτέλεσμα. 
Το νέο μαθαίνεται γρήγορα και οι υπόλοιποι κάτοικοι του χωριού 
σπεύδουν να φωτογραφηθούν κι αυτοί. 
Πρώτη ζητά να φωτογραφηθεί μια γυναίκα, ενώ λίγο μετά η 
νεαρή κοπέλα αρχίζει να φωτογραφίζει τους ανθρώπους σε 
όλο το χωριό.
Θέμα συζήτησης 
Η διαφήμιση, αν και έκανε τηλεοπτική πρεμιέρα κατά τη διάρκεια 
της τελετής απονομής των βραβείων «Χρυσή Σφαίρα», είχε ήδη 
γίνει θέμα συζήτησης από τη στιγμή που «ανέβηκε» στο κανάλι της 
Apple στο YouTube.
Η επιλογή του σημείου ανήκει αποκλειστικά στους Αμερικανούς, 
όπως λένε οι κάτοικοι των περιοχών που γυρίστηκε η διαφήμιση. 
Προσθέτουν μάλιστα ότι πριν απ΄αυτό επισκέφτηκαν περίπου 
τριάντα χωριά, μεταξύ των οποίων και τα Ζαγοροχώρια, προκειμένου 
να καταλήξουν στη Μάνη. 
Το σενάριο της διαφήμισης ήταν αμερικανικό, ενώ την παραγωγή 
ανέλαβε η ελληνική εταιρεία Central Athens Film Productions. 
Μουσικά η διαφήμιση «ντύθηκε» από το κομμάτι 
«Πάμε στη Χονολουλού», μια δημιουργία του Κώστα Μπέζου, 
ο οποίος, αν και πέθανε σε ηλικία μόλις 37 ετών, άφησε έργο 
στο ρεμπέτικο. 
«Μεγάλη τιμή για τον τόπο μας το σποτ της Apple»
«Η Μάνη είναι από μόνη της ένα απέραντο κινηματογραφικό στούντιο, 
όχι μόνο λόγω της μοναδικότητας του τοπίου αλλά και της μεγάλης 
διαχρονικής ιστορίας της. Είναι μεγάλη τιμή για τον τόπο μας που 
τον επέλεξε η Apple για να γυρίσει τη νέα της διαφήμιση».
Αυτό επισημαίνει στο «Εθνος» ο πρόεδρος της κοινότητας Οιτύλου, 
Μιχάλης Καραμουσαλής, προσθέτοντας ότι μέσα από τη διαφήμιση 
φαίνεται η απλότητα των κατοίκων της Μάνης.
Προσκαλεί μάλιστα και άλλα κινηματογραφικά συνεργεία να επιλέξουν 
τον τόπο του για γυρίσματα. Να σημειωθεί ότι η συγκεκριμένη διαφήμιση 
για το iPhone 7 Plus ανήκει σε μια σειρά σποτ στα οποία παρουσιάζονται 
τα χαρακτηριστικά των νέων συσκευών της εταιρείας μεταξύ των οποίων 
η μεγαλύτερη διάρκεια ζωής της μπαταρίας, η κάμερα και η αδιαβροχοποίηση.
Στην περιγραφή που δίνεται κάτω από το συγκεκριμένο διαφημιστικό, 
επισημαίνεται ότι η συσκευή βοηθά στη φωτογράφηση πορτρέτου 
δημιουργώντας εφέ βάθους πεδίου.

...μέσα σε λιγότερες από τρεις ημέρες μέτρησε περισσότερα 
από 1,3 εκατ. views.

Μαρία Λιλιοπούλου
ΑΝΑΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ ΑΠΟ: http://www.ethnos.gr/klik/ar
...και ΕΔΩ http://www.cnn.gr/news/el

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου