Σελίδες

Τρίτη 4 Σεπτεμβρίου 2018

ΘΕΣΗ ΕΡΓΑΣΙΑΣ: Είμαι 49 ετών με Σύνδρομο Down...χρειάζομαι μία ΚΟΠΕΛΑ/ΚΥΡΙΑ για την καθημερινή μου φροντίδα

Η εικόνα ίσως περιέχει: 1 άτομο, χαμογελάει, υπαίθριες δραστηριότητες
ΘΕΣΗ ΕΡΓΑΣΙΑΣ:
Είμαι 49 ετών με Σύνδρομο Down, μένω στο Περιστέρι Αττικής και προσπαθώ 

να ζω όσο γίνεται πιο αυτόνομα.  
Για το σκοπό αυτό χρειάζομαι μία ΚΟΠΕΛΑ/ΚΥΡΙΑ για την καθημερινή μου φροντίδα
και ψυχαγωγία τις 6 μέρες/εβδομάδας.
  Βασική προϋπόθεση είναι να μπορεί να ΔΙΑΝΥΚΤΕΡΕΥΕΙ και τα 6 βράδια της εβδομάδας μαζί μου και να διαθέτει ΥΠΕΥΘΥΝΗ προσωπικότητα.
 Είμαι υγιής, επικοινωνιακή και δεν έχω κινητικό ή άλλο πρόβλημα.
 5 μέρες/εβδομάδα πηγαίνω το πρωί σχολείο κι επιστρέφω το μεσημέρι.
 Παρέχονται μισθός, διαμονή, διατροφή και ρεπό.
 Αν ξέρετε κάποια κοπέλα/κυρία ή μπορείτε εσείς να φροντίσετε με αγάπη 

μία κοπέλα σαν εμένα, παρακαλώ επικοινωνήστε στο τηλ. 697 697 24 65.
 Σε κάθε περίπτωση, κοινοποιήστε παρακαλώ την ανάρτησή μου, ώστε να 

με βοηθήσετε να βρω μία κοπέλα/κυρία με αγάπη και όρεξη να εργαστεί...
 Σας ευχαριστώ πολύ!
31/08/2018

Kanellakos
https://www.facebook.com/Kanellitsa/photos/a.325385721227496/540268676405865/?type=3&theater

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου