Σελίδες

Σάββατο 16 Φεβρουαρίου 2019

Γιάννης Σεβδικαλής:Δύο παγκόσμια ρεκόρ σε σφαίρα και δίσκο και 🥉στα 400μ.στα IWAS World Games 2019

Η εικόνα ίσως περιέχει: 5 άτομα, άτομα στέκονται και άτομα στη σκηνή
Τον Οκτώβριο του 2012 έχασε και τα δύο του πόδια σε ατύχημα. 
Σχεδόν τέσσερα χρόνια μετά είχε την πρώτη του συμμετοχή στους Παραολυμπιακούς Ολυμπιακούς Αγώνες του Ρίο το καλοκαίρι 
του 2016 με την ομάδα 4X100 παραδίδει μαθήματα ζωής.
Σήμερα 16 Φεβρουαρίου 2019 δύο παγκόσμια ρεκόρ σε σφαίρα και δίσκο, αλλά και μία τρίτη θέση στα 400 μέτρα, ήταν ο απολογισμός 

τού Γιάννη Σεβδικαλή στα IWAS World Games 2019 που φιλοξενείται
στα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα. 
Ο Σεβδικαλής,ο οποιός μετέβη με προσωπικά του έξοδα στα ΗΑΕ,
πέτυχε νέα παγκόσμια ρεκόρ 
*στην σφαίρα κατηγορίας 62 με 7 μέτρα 83 εκατοστά, 
*στον δίσκο κατηγορίας 62 με 26 μέτρα 8 εκατοστά, ενώ ήταν 
*τρίτος στα 400μ. με 60.53. 
Να σημειωθεί ότι η κατάταξή του στα ριπτικά αθλήματα ήταν 4ος και 
8ος βάσει του point system με το οποίο γίνεται η διοργάνωση.
«Έχασε το όριο για το παγκόσμιο στα 400 μέτρα, για οκτώ εκατοστά. 

Ωστόσο, την επόμενη εβδομάδα θα έχει άλλες δύο κούρσες σε διεθνή μίτινγκ, όπου λογικά θα είναι πολύ καλύτερος και νομίζω ότι θα πιάσει και το όριο. 
Ήταν μια πολύ καλή αρχή. Αισιοδοξούμε για τη συνέχεια»,είπε 
ο προπονητής του Νεκτάριος Γιαλλουράκης.
Γιάννης Σεβδικαλής: Φτάσε όπου μπορείς
Γιάννης Σεβδικαλής, τον Οκτώβριο του 2012,21χρονος–τότε- σερβιτόρος, 

που, κινούμενος με ποδήλατο στις γραμμές του τρένου στην Κωνσταντινουπόλεως, δεν πρόσεξε, ούτε άκουσε το τρένο, που ερχόταν με μεγάλη ταχύτητα με αποτέλεσμα να τον παρασύρει και να χάσει και τα 
δύο του πόδια.
Ο διπλός ακρωτηριασμός δεν τον απογοήτευσε, ούτε τον καθήλωσε 
σε ένα αναπηρικό καροτσάκι. Αντίθετα, ευγνώμων που είχε κερδίσει 
το στοίχημα της ζωής, μετέτρεψε την αδυναμία του, σε δύναμη. 
«Η ζωή είναι γλυκιά και μαθαίνεις να αντιπαρέρχεσαι τα πάντα. 
Ο στόχος μου ήταν να σταθώ ξανά όρθιος», είχε δηλώσει σε παλαιότερη συνέντευξη του και το αποδεικνύει μέρα τη μέρα με τις πράξεις του...
sevdikalis1
*Αρωγός στην προσπάθεια του Γιάννη, η ιδιωτική πρωτοβουλία 

για την οικονομική του ενίσχυση. 
Αμέσως μετά το ατύχημα, με την βοήθεια φίλων και γνωστών διοργανώθηκε μεγάλη συναυλία στον Βοτανικό, που διαδόθηκε και από τα social media, 
με τη συμμετοχή είκοσι καλλιτεχνών, όπου συγκεντρώθηκε ένα σεβαστό οικονομικό ποσό. 
Παράλληλα, ο Ιατρικός Σύλλογος Αθηνών άνοιξε ειδικό τραπεζικό λογ/σμό 
και κάλεσε τον κόσμο να στηρίξει την αγορά τεχνητών μελών και την αποκατάσταση του νεαρού παιδιού. 
Ο κόσμος ανταποκρίθηκε και μέσα σε 19 μέρες συγκεντρώθηκαν 
σχεδόν σαράντα χιλιάδες ευρώ. Έτσι, καλύφθηκαν τα έξοδα για 
τα πρόσθετα μέλη.
*Μέχρι τις αρχές του 2014 περπατούσε με δεκανίκια. 

Την άνοιξη του ίδιου έτους, με παρότρυνση φίλου του, αποφάσισε να 
ξεκινήσει πορεία πρωταθλητισμού. Άλλωστε, από μικρή ηλικία είχε επαφή 
με τον ερασιτεχνικό αθλητισμό, αφού έπαιζε μπάσκετ στον Τρίτωνα, ενώ, 
μέχρι τα 21 του χρόνια, το τρέξιμο και η κολύμβηση ήταν μέρος της καθημερινότητάς του. 
Και τα κατάφερε.
sevdikalis2
*Συμμετείχε για πρώτη φορά στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα ΑΜΕΑ αγωνιζόμενος στον δίσκο και έριξε βολή στα 23,58 μ. 
Πολύ σύντομα, ακολούθησε και το ντεμπούτο του σε διεθνείς διοργανώσεις, 
και συγκεκριμένα στο Παγκόσμιο Κύπελλο 2014 στο Γκροσέτο της Ιταλίας 
και είναι ήδη κάτοχος δύο Πανευρωπαϊκών ρεκόρ στο ακόντιο F43 και στο 
άλμα εις μήκος
*Οι στόχοι του, όμως, δεν επικεντρώνονται μόνο στον αθλητισμό. 

έχει ξεκινήσει τις σπουδές του στη διαιτολογία σε ιδιωτική σχολή 
με υποτροφία.
sevdikalis3
*Ο Γιάννης Σεβδικαλής έχει κερδίσει και το θεατρικό στοίχημα, 

αφού μετρά ήδη μία εμφάνιση στο Αρχαίο Θέατρο της Επιδαύρου 
όπου συμμετείχε ως μεταμοντέρνος Ολύμπιος Δίας στις Όρνιθες και όπως εξήγησε ο σκηνοθέτης του έργου, Νίκος Καραθάνος, τον επέλεξε γιατί 
είναι η απτή απόδειξη του μηνύματος της κωμωδίας του Αριστοφανή, 
της πίστης στο απίστευτο.
*...με πληροφορίες από 
https://menshouse.gr/prosopa/2411/giannis-sevdikalis-ftase-opou-boris
http://www.ana.gr/sport/article/335182/Duo-pagkosmia-rekor-kai-ena-chalkino

sevdikalis-featured-viewtag
- Τι θυσίες έκανες για να φτάσεις στο ανώτερο επίπεδο;
Θυσία για μένα αποτελεί ότι πρέπει να κάνω διατροφή, 

να κοιμάμαι σωστά όπως επίσης και να πηγαίνω στην ώρα μου 
στην προπόνηση βέβαια οι θυσίες αυτές δεν με νοιάζουν γιατί 
κάνω αυτό που αγαπάω.
- Πότε ένιωσες φόβο τελευταία φορά;
Έχω ξεχάσει τι σημαίνει φόβος, όλα είναι μέσα στο μυαλό με 

πνευματική θέληση και σωστή θεώρηση της ζωής μπορείς να 
πετύχεις στη ζωή σου.
- Θέλω να μου μιλήσεις λίγο για την σχέση σου με τον προπονητή σου;
Είναι η πιο σημαντική σχέση που υπάρχει στη ζωή ενός αθλητή. Προπονητής για μένα σημαίνει χημεία, δεν έχει να κάνει τόσο με 

τις γνώσεις γιατί ο κάθε άνθρωπος είναι διαφορετικός σε επίπεδο γνώσεων. 
Είναι σημαντικό να υπάρχει αμφίδρομη σχέση και ο ένας να μαθαίνει από 
τον άλλο, να υπάρχει επικοινωνία και πάνω απ’ όλα να υπάρχει αγάπη. 
Εγώ με τον Νεκτάριο Γιαλουράκη μπορώ να πω πως πλέον 
είμαστε οικογένεια.
- Διαλογίζεσαι με τον εαυτό σου;
Είμαι άνθρωπος που ρουφάει σαν σφουγγάρι.
Τείνω να φιλοσοφώ όταν βρίσκομαι μόνος μου,πολύ συχνά 

επιλέγω να βγω έξω μόνος μου καθώς με βοηθάει να ξεφεύγω. 
Μέσα από όλες τις καταστάσεις της ζωής φιλοσοφώ μόνο έτσι μπορώ 
να βγάλω χρήσιμα συμπεράσματα. Ακόμα και το θέμα του ρατσισμού 
ξεκινάει από μέσα μας εγώ έχω αποδεχτεί αυτό που είμαι και δεν 
έχω πρόβλημα μ αυτό. Σαν άνθρωπος έχω μάθει να αποδέχομαι τα 
αρνητικά στοιχεία του εαυτού μου και προσπαθώ να τα βελτιώνω.
- Το παρατσούκλι σου «ευλογημένος» πως προέκυψε;
Προέκυψε από τον προπονητή μου γιατί μου έλεγε συνέχεια ότι 

όλα στη ζωή μου ήρθαν ως ευλογία.
- Οι γυναίκες όταν βγαίνεις έξω πως σε αντιμετωπίζουν;
Η στάση των γυναικών απέναντι μου έχει την εξής ιδιαιτερότητα 

καθώς όταν σηκώνομαι και βλέπουν τα πόδια μου αλλάζει εντελώς 
ο τρόπος που με προσεγγίζουν, δείχνουν έντονο ενδιαφέρον και 
μπορώ να πω πως το πρόβλημα που έχω στα πόδια είναι για μένα 
ένα μέσο κοινωνικοποίησης. Βέβαια πιστεύω πως ό, τι είναι να έρθει 
θα έρθει στην ώρα του, κατ’ εμέ το σωστό φλερτ είναι ένα είδος 
συνομωσίας και για να έχει επιτυχία χρειάζεται απαραίτητα το μυαλό, 
που κατευθύνει τις κινήσεις μας με τη σωστή ενέργεια που δίνει.
- Πιστεύεις πολύ στο σύμπαν…
Πιστεύω στην ενέργεια, πιστεύω στα πάντα, βασικά πιστεύω 

αλλά δεν έχω πλήρη επίγνωση της γνώσης. 
Με τη βοήθεια του μυαλού προσπαθώ να οδεύω προς τα εκεί γιατί 
το μυαλό είναι αυτό που κάνει τα πάντα. 
Το σύμπαν και η ενέργεια που αυτό έχει είναι τα πάντα….
- Πιστεύεις στη θρησκεία;
Δεν πιστεύω στον Χριστιανισμό σαν θρησκεία αντίθετα πιστεύω 

στον Χριστό. Έχω αυτή την άποψη γιατί πιστεύω ότι η ιστορία εν πολλοίς 
έχει διαστρεβλωθεί, ο Ιησούς Χριστός σαν άνθρωπος μπορούσε να έχει 
τη δύναμη να κάνει θαύματα και να ελέγχει τα πάντα, όμως δεν πιστεύω 
ότι μπορούσε να αλλάξει τους ανθρώπους, ο καθένας μας είναι υπεύθυνος 
για τις πράξεις και τις επιλογές του.
-Είναι στα σχέδια σου να γράψεις ποτέ ένα βιβλίο;
Θα ήθελα κάποια στιγμή στο μέλλον να το κάνω αυτό 

ώστε να περάσω κάποια μηνύματα αλλά και τις εμπειρίες που έχω…
ΑΠΟΣΠΑΣΜΑ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗΣ ΤΟΥ Γιάννη Σεβδικαλή 
*ολόκληρη εδώ: 
https://www.viewtag.gr/giannis-sevdikalis-synentefxi-me-ton-paraolybioniki-ypodigma-dynamis-ke-epimonis/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου