Σελίδες

Τετάρτη 20 Φεβρουαρίου 2019

...αυτός είναι ο γιος μου όταν παίρνει 44 χάπια χημειοθεραπείας, μέσα σε 24 ώρες...

Η εικόνα ίσως περιέχει: 1 άτομο, στέκεται, παπούτσια και εσωτερικός χώρος
Όποιος πιστεύει ότι ο καρκίνος είναι κάτι που πρέπει να "εύχεσαι" σε άλλους που μισείς, 
να σας θυμίσω ότι είναι η πιο δύσκολη,επώδυνη,στενάχωρη νόσος και βάλλει κάθε ηλικία.
Σε κανέναν άνθρωπο δεν αξίζει κάτι τέτοιο όσο και να τον μισείς.
Ωστόσο υπάρχουν πολλοί μικροί και μεγάλοι καθημερινοί ήρωες που με υπομονή 
παλεύουν αυτή την δύσκολη κατάσταση και τους αξίζει κάθε στήριξη!
Η μαμά του Drake ανέβασε αυτή τη φωτογραφία στη σελίδα του facebook 
“Love What Matters” για να μοιραστεί την πραγματικότητα του παιδικού καρκίνου. 
«Για όποιον δίνει μάχη με τον καρκίνο ή υποβάλλεται σε χημειοθεραπεία. 
Για όποιον έρχεται αντιμέτωπος με αυτή την φρικτή ασθένεια. 
Έτσι συμβαίνει όταν αυτή είναι η σκληρή πραγματικότητα και συμβαίνει γρήγορα. 
Προτού ουρλιάξετε ή κλάψετε λέγοντας 
«γιατί να δημοσιεύσει η μαμά μια φωτογραφία του παιδιού της με το βρακάκι, 
τι απρέπεια;» 
Πρώτον: δεν δείχνει τίποτα παραπάνω από ότι θα έδειχνε ένας κολυμβητής και 
Δεύτερον: Επειδή η ζωή δεν είναι πάντα πολιτικώς ορθή και όμορφη, είναι πραγματική. 
Η ζωή δεν είναι ωραία και ο καρκίνος καταστρέφει τον άνθρωπο. 
Ναι, φοράει βρακάκι γιατί στο 75% της ημέρας δεν μπορεί να ελέγξει τις ανάγκες του.
Αυτό είναι το δέρμα και τα κόκκαλα του, γιατί έπρεπε να τον παρακαλέσω να φάει 

ένα φασόλι για δείπνο, ή να πιεί ένα φλιτζάνι νερό όλη την ημέρα.
Αυτός είναι ο γιος μου όταν θέλει να κοιμάται μαζί μου το βράδυ γιατί φοβάται ότι 

κάτι θα του συμβεί και θα είναι μόνος. Και όταν λέω κάτι, εννοώ να πεθάνει.
Έτσι συμβαίνει όταν έχεις μεταμεσονύκτιες συζητήσεις με ένα δεκάχρονο,ρωτώντας αν 
θα πεθάνει και πάει στον παράδεισο αν θα δει τον πατέρα του. Αν εκεί που θα πάει 
θα μπορεί να του μιλήσει και να παίξει μαζί του μπάλα.
Αυτός είναι ο γιος μου όταν είναι πολύ αδύναμος για να σηκωθεί από το κρεβάτι 

ή να περπατήσει και θα πρέπει να τον κουβαλάω εγώ με αναπηρικό καροτσάκι.
Αυτός είναι ο γιος μου όταν αποκοιμιέται ακόμα και στη μέση μιας συζήτησης, 
γιατί είναι τόσο εξαντλημένος.
Αυτός είναι ο γιος μου όταν κάνει εμετό τα φάρμακα που του δίνω,γιατί το στομάχι του 

είναι άδειο. Εκτός από τη μια κουταλιά γιαούρτι που του έδωσα μαζί με τα χάπια του.
Αυτός είναι ο γιος μου όταν παίρνει 44 χάπια χημειοθεραπείας, μέσα σε 24 ώρες.
Αυτός είναι ο γιος μου όταν μου λέει «Μαμά, δεν θα τα καταφέρω»

Αυτός είναι ο γιος μου όταν δεν θέλει να τον αγγίξει κανείς γιατί πονάει πολύ και χρησιμοποιεί μορφίνη για να βγάλει τη μέρα.
Αυτός είναι ο γιος μου όταν μου λέει ότι φοβάται και ότι δεν θα προλάβει 

τα επόμενα γενέθλια του. 
Αυτός είναι ο γιος μου και εγώ είμαι η μαμά του. 
Να του λέω κάθε φορά ότι θα παλεύω εγώ για εκείνον όταν εκείνος δεν μπορεί. 
Αυτός είναι ο γιος μου, εγώ είμαι η μαμά του και αυτός είναι ο κόσμος μας.
Αυτός είναι ο γιος μου ο Drake, ο κόσμος μου όλος. 

Από τη στιγμή που έμαθα ότι είμαι έγκυος και για πάντα, είναι ο λόγος που ζω. 
Είναι το χαμόγελο μου, η αγάπη μου, ο χτύπος της καρδιάς μου. 
Είναι επίσης τα δάκρυα μου, ο πόνος στην καρδιά μου, ο λόγος που 
στεναχωριέμαι. Είναι η ζωή μου.»
Love What Matters
Η εικόνα ίσως περιέχει: κείμενο
"For anyone battling cancer or enduring chemotherapy. For anyone going through 
this horrible disease. It is about to get real, real hard and real quick. 
The picture I'm posting is from this morning, and before you scream and cry '
why would she post a picture of him in a pull up, the indecency', well 
1. It doesnt show more than swimming jammers would and 
2. Because life is not always politically correct and pretty, it is real. 
Life isn't pretty, and cancer destroys a person.
This was this morning after carrying Drake to the bathroom. 
Yes, he is in a pull up because 75% of the time he can't control his bathroom habits. 

This is skin and bones, because I have to beg him to eat ONE green bean for supper, 
or drink a cup of water throughout the day. This is having your son sleep with you at night because he is afraid of something happening and being alone, and by something I mean dying. This is having middle of the night conversations with a ten year old, asking if he dies will he go to heaven and will he see his dad there and be able to talk and play with him. This is him being too weak to get out of bed or walk and needing to be carried or in a wheelchair. This is him falling asleep as someone is talking to him, because he is too exhausted. This is him, throwing up every medication I give him and him dry heaving because his stomach is empty except for the spoonful of yogurt I just gave him with his pills. This is having to take 44 chemo pills last week in a matter of 24 hours. This is him telling me, 'mommy, I'm not going to make it.' This is him not wanting to be touched, because it hurts too much, and using morphine to get through his day. This is him telling me he is scared and thinks he won't see his 11th birthday. This is him and me, telling him that I will continue to fight for him when he can't. This is him and me, and our world.
This is him, Drake, Stinky Joe, my whole world. From the moment I found out I was pregnant till future forever, he has been my reason for life. He is my smile, my love, my heartbeat. He is also my tears, my heart ache, my frowns. He is my life."
To support our mission, Pre-order the Love What Matters book in time for Mother's Day: http://a.co/48yVIfR
Credit: Stinky Joe's #1 Pit Crew
Love What Matters
https://www.facebook.com/lovewhatreallymatters/posts/1415829171772810:0

...όποιος εύχεται καρκίνο καί δέν έχει 
ζήσει τι σημαίνει χημειοθεραπεία από μένα 
ΝΑ ΠΑΕΙ ΝΑ Γ@ΜΗΘΕΙ!!!
φΡ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου