Σελίδες

Τρίτη 12 Φεβρουαρίου 2019

Πειραιάς...το Τραμ στους δρόμους του Πειραιά, έγινε η πρώτη δοκιμαστική διέλευση....

Οριστικά στην Alstom η προμήθεια της νέας γενιάς συρμών του Τραμ | tovima.gr
Ιστορική μέρα για τον Πειραιά μιας και ύστερα από δεκαετίες η πόλη 
είδε ξανά το Τραμ να περνά από τους κεντρικούς της δρόμους. 
7 Φεβρουαρίου ξημερώματα γύρω στις 3 το πρωί πραγματοποιήθηκε 
η πρώτη δοκιμαστική διέλευση συρμού Τραμ στην επέκταση του μέσου 
από το Φάληρο στον Πειραιά.
*Η πρώτη βόλτα ήταν σημαντική για όσους την παρακολούθησαν 
καθώς ένα έργο που ξεκίνησε από το 2013 και πέρασε από πολλά 
προβλήματα, φτάνει στο τέλος του. 
Στην πρώτη αυτή δοκιμαστική διέλευση ήταν η ομάδα του έργου 
της Αττικό Μετρό, στελέχη της ΣΤΑΣΥ και της αναδόχου εταιρείας και 
έκαναν την πρώτη "ανεπίσημη" βόλτα.
- Όπως αναφέρθηκε ο κόσμος φάνηκε ξαφνιασμένος και όπως ανέφεραν 
πολλοί αποθανάτιζαν τη σκήνη της πρώτης ιστορικής βόλτας του Τραμ 
στο κέντρο του Πειραιά. Σύμφωνα με τις αξιολογήσεις η πρώτη δοκιμή πήγε 
καλα και όπως αναφέρεται αυτό οφείλεται στην πρότερη 
καλή προετοιμασία.
*Τώρα, θα ακολουθήσουν και άλλες δοκιμές και με μικρορυθμίσεις στόχος 
είναι να αντιμετωπιστούν άμεσα τα όποια θέματα παρουσιαστούν. 
Το επόμενο διάστημα, μετά τον Μάρτιο θα ξεκινήσουν δοκιμαστικά 
δρομολογια όπου τα Τραμ τελειώνοντας το δρομολόγιο στο Φάληρο 
θα συνεχίζουν χωρίς κόσμο για να επιβεβαιωθεί κατά 100% η ετοιμότητα 
της νέας γραμμής. 
Mέχρι το τέλος της Άνοιξης- αρχές καλοκαιριού θα δοθεί το πράσινο φως 
για να δοθεί το νέο τμήμα των 5,4χλμ σε εμπορική λειτουργία.
*Η επέκταση της γραμμής από το Φάληρο στον Πειραιά, θα ενταχθεί 
στα δρομολόγια του Τραμ τα οποία θα διαμορφωθούν ως εξής: 
Σύνταγμα-Πειραιάς, Πειραιάς-Βούλα, Σύνταγμα-Βούλα.
*Η επέκταση της γραμμής του τραμ από το Στάδιο Ειρήνης και Φιλίας (ΣΕΦ) 
προς τον Πειραιά είναι συνολικού μήκους 5,4 χιλιομέτρων (2,3 χιλιόμετρα 
από Πειραιά προς ΣΕΦ με 5 στάσεις και 3,1 χιλιόμετρα από ΣΕΦ προς Πειραιά 
με επτά στάσεις). 
Το έργο είχε ανατεθεί στην τεχνική εταιρεία ΘΕΜΕΛΗ έπειτα από διαγωνισμό 
που είχε προκηρυχθεί το 2009 αλλή η σύμβαση υπεγράφη στις αρχές 
του 2013.
*H γραμμή της επέκτασης του τραμ στον Πειραιά είναι μονής τροχιάς, 
δηλαδή τα τραμ θα διέρχονται από κάθε στάση προς μία μόνο 
κατεύθυνση δημιουργώντας ένα κυκλικό δρομολόγιο με αρχή και τέλος 
το Φάληρο. 
Η διαδρομή Φάληρο - Πειραιάς θα έχει τις στάσεις Γήπεδο Καραϊσκάκη 
- Μ. Ασίας - Λαμπράκη - Ευαγγελίστρια - Πλ. Δεληγιάννη - Δημαρχείο 
- Ακτή Ποσειδώνος (τερματικός σταθμός εκεί που ελλιμενίζονται τα πλοία 
για Αίγινα) ενώ η διαδρομή Πειραιάς - Φάληρο θα έχει τις στάσεις 
Αγ. Τριάδα - Πλ. Ιπποδαμείας - 34ου Συντάγματος - Ανδρούτσου 
- Ομ. Σκυλίτση - Σ.Ε.Φ. (υπάρχουσα).
*Ο τερματικός σταθμός της Ακτής Ποσειδώνος βρίσκεται μόλις 100 
μέτρα από τον σταθμό Μετρό της Γραμμής 1 ΠΕΙΡΑΙΑΣ και 150 
μέτρα από τον αντίστοιχο σταθμό του Προαστιακού Σιδηρόδρομου.
Νίκος Καραγιάννης 
https://www.ypodomes.com/index.php/statheri-troxia
42 χρόνια μετά την απόσυρσή του...
Η εταιρία ΣΤΑΣΥ, που διαχειρίζεται το τραμ, έχει ανακοινώσει ότι το τραμ 
θα ξεκινήσει τα κανονικά του δρομολόγια, περίπου το Πάσχα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου