Σελίδες

Παρασκευή 5 Οκτωβρίου 2012

για μένα από νίκων μάρρας

Για μένα

 Πέμπτη, 14 Ιουνίου 2012 στις 11:54 μ.μ. ·


γραμμές πολλές
που γεμίζει η πένα της ψυχής
από εμένα για τον έρωτα
από εμένα για την κοινωνία
από εμένα για συναίσθηματα
από εμένα για πρόσωπα
από εμένα για τη φύση
από εμένα για το άγνωστο εγώ μου.
γραμμές πολλές
που μένουν αδειανές
από σκέψεις που έμειναν σκέψεις
από όνειρα που έμειναν όνειρα
από έρωτα που δεν εκφράτηκε
από θέλω ανικανοποίητα
από απουσία ζωής
από άχρωμα σώματα
γραμμές που ζητούν
γραμμές από εμένα
γραμμένες για μένα
αφιερωμένες σε μένα
ψυχή που μέσα από λέξεις ζει
μέσα από γράμματα φωνάζει
γραμμές που εκθέτουν τη σκέψη
εκθέτουν την ψυχή και την καρδιά
τέχνη που διαγράφει εικόνες
ταξιδεύει το νου.
Γραμμές της ζωής μου διαθήκη
μέσα στον αίωνιο χρόνο παρακαταθήκη.


Νίκων  Μάρρας

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου