Σελίδες

Παρασκευή 20 Σεπτεμβρίου 2019

Alison van Uytvanck...Είμαι gay, δεν έχω κάποια αρρώστια

«Είμαι gay, δεν έχω κάποια αρρώστια»
Η Βελγίδα τενίστρια, Αλισον Φαν Ούιτβανκ, αποκάλυψε τον Μάρτιο ότι 
είναι gay και ύστερα από τις νίκες κόντρα στις Μουγουρούθα και Κόνταβεϊτ 
στο Wimbledon, πανηγύρισε φιλώντας την κοπέλα της.
H Νο47 στον κόσμο εξελίσσεται σε αποκάλυψη του Λονδρέζικου major και 
βρίσκεται στους «8» έχοντας αποκλείσει δύο κορυφαίες παίκτριες. 
Η Ούιτβανκ έχει ζήσει χωρίς την παραμικρή πίεση την καθημερινότητα του 
βρετανικού Grand Slam καθώς μετά τις νίκες σε βάρος των Μουγουρούθα και 
Κόνταβεϊτ πανηγύρισε με ένα φιλί με την κοπέλα της η οποία παρακολουθούσε 
τα ματς από την εξέδρα. 
«Δεν νομίζω ότι νιώθω ακόμα ελεύθερη. 
Αποφασίσαμε να το κάνουμε επειδή είμαι χαρούμενη σε κάθε τομέα 
και είναι το ίδιο σαν να είναι μια γυναίκα με τον άντρα της» είπε 
σχετικά η Βελγίδα. 
«Στην τελική, δεν είμαι άρρωστη, δεν έχω κάποια ασθένεια. 
Νιώθω ότι είναι καλό να δείχνω τι είμαι και είμαι gay, ναι».
Belgium's Greet Minnen (R) and Belgium's Alison van Uytvanck talk during their women's doubles second round match on the fifth day of the  Wimbledon Championships in southwest London, on July 5, 2019. The pair made history as the first ever gay couple to compete together at the tournament.
Lesbian Couple Makes History Playing Together at Wimbledon[...]
https://time.com/5621160/gay-couple-wimbledon-doubles/
Καλωσορίστε τους Minnen και Alison van Uytvanck
First gay couple to play Wimbledon doubles call for backing from the sport
Alison van Uytvanck and Greet Minnen say support for same-sex relationships 

in tennis would help male players[...]
https://www.theguardian.com/sport/2019/jul/03/first-gay-couple-to-
play-wimbledon-doubles-call-for-backing-from-the-sport

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου