Σελίδες

Τετάρτη 18 Σεπτεμβρίου 2019

Η ζωή μου με τον Γιάννη...Feel free to unfollow my page 💙

Δεν υπάρχει διαθέσιμη περιγραφή για τη φωτογραφία.
Ανακεφαλαίωση γιατί γίναμε 70000 άνθρωποι εδώ μέσα και ορισμένοι 
δεν με γνωρίζετε από την αρχή της δημιουργίας της σελίδας:
1.Είμαι ΑΘΕΗ
Δεν πιστευω ότι υπάρχει θεός.
Δεν προσπαθώ να πείσω κανέναν να γίνει άθεος.Οπότε σταματήστε να

μου στέλνετε μηνύματα ότι με τιμώρησε ο θεός για τις αμαρτίες μου 
κ γι αυτό βγήκε ο Γιάννης αυτιστικός.
Τα γονίδια του πατέρα του και μένα έφτιαξαν τον Γιάννη μας.
Όχι οι αμαρτίες μας!
2.Πιστεύω στην κλασική ιατρική και στα φάρμακα που θα σου δώσει 
μόνο ιατρός αν αυτό επιβάλεται.
Όχι ο φίλος σου και όχι μια ανάρτηση στο Fb.
(Στην περίπτωση του Γιάννη έδωσα φαρμακευτική αγωγή στα 19 του 

για δική του και μόνο ασφάλεια κατόπιν συμβουλής ψυχιάτρου).
Επίσης έχω δοκιμάσει τα πάντα στον Γιάννη τα εναλλακτικά έως τα 19 του.

Όλες τις θεραπείες που υπάρχουν στον κόσμο και έχουν εφαρμοστεί 
πειραματικά στους αυτιστικούς,τις ακολούθησα όλες.
Ο κάθε γονιός οφείλει να το κάνει.
Πλέον μόνο η φαρμακευτική αγωγή τον βοηθάει.

Τελεία και παύλα.
3.Έχω αποδεχτεί ότι είναι αυτιστικός και έχω φτύσει αίμα για να τον φτάσω 
στο επίπεδο που βρίσκεται σήμερα.
22 χρόνια δουλίτσα μαζί του.
Είμαι χαρούμενη όταν είναι καλά.

Είμαι ανήσυχη όταν τον βλεπω ταραγμένο.
4.Για να ξεπεράσω την θλίψη μου το έριξα στον αθλητισμό και μέσω αυτού 
στην ενημέρωση για την αποδοχή του αυτισμού στην Ελλάδα.
5.Πιστεύω μόνο στο μυαλό μου και στην ψυχή μου.Και με βοηθάει η ψυχοθεραπεία που κάνω εδώ και 10 χρόνια.
6.Πάνω δεξιά στην οθόνη σας υπάρχει εικονίδιο ώστε να σταματήσει όποιος 
θέλει να με διαβάζει.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου